Lill Lördag.


Hannes och jag är coola. sådeså.
-
Jag är ganska seg på detta. Lägger upp mer bilder än vad jag skriver.. men känner att de är roligare än att skriva hur min skoldag har varit.
Men gårkvällen var bra iallafall. Trodde jag skulle kissa på mig hur nervös jag var! Haha, japp jag är barnslig. Men jag dansade för fulla muggar och hoppade in duschen och pluggade till ett prov vid klockan halv 11 igårkväll.
Idag gjorde jag ett prov och gled som en kung genom dom andra lektionerna. Inget gjort så jag känner att jag har gjort mitt för idag! Men nu är det lång helg och dessa dagar spenderar jag hos mormor och morfar. Imorgon kommer släkten hit också, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback