Har jag tråkigt? Om jag har.

dagens oufit: Kofta, jeans, t-shirt.
dagens låt: Glee Cast – Here's To Us (Glee Cast Version)
dagens dusch: klockan 18.30
dagens frisyr: uppsatt!
dagens smink: Ingeeeet.
dagens planer: Skola, gymma.
dagens vill ha: Sommarlov, Lars Winnerbäck, Värme, Vännerna.
dagens saknad: Det var lite tomt idag utan Steffe & Vanne.
dagens drog: Inget.
dagens finaste: Min säng! Bäddade nyss ♥
dagens måste: Ingenting, fatta känslan!
dagens roligaste: När jag mobbade Samuel på spanskan.
dagens dricka: Saft.
dagens mat: Jag äter för fasen inte en gång om dagen..
dagens mående: Fint.
dagens sjuka: Allt har varit i sin ordning, så finns inget tyvärr..
dagens kärlek: Almida. Hon var söt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback