20 - Hissa 5, Dissa 5.

Hiss
  • När man har förväntat sig ett dåligt resultat och det visar sig vara bättre än vad man kunnat tänka sig.
  • När folk bjuder på sig själva.
  • När man inte har planerat något en helg och så kommer allt kul som en överraskning.
  • Hissar alla människor som orkar med mig när jag gnäller ;)
  • Att min cykel är hel fortfarande med tanke på hur många gånger min fader får fixa den.
Diss
  • Människor som ljuger.
  • När man får musik torka på spotify, inte kul.
  • När man måste tömma diskmaskinen. Finns det något tråkigare?! Dammsuger hellre hela huset.
  • När det regnar i 3 dagar i streck på sommarlovet.
  • Mannen/kvinnan som kom på att; 'Ja vi startar en maskin som tillverkar godis.' Fan vad onödigt av dom. Dom måste haft brist på liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback