17 - Ditt syskon.

Jag är icke ett ensam barn utan har även en broder vid sidan om, han heter Simon Davidsson och är född 1992.
Han fyller år på nyårsafton. (Coolt kid). Han och jag går ihop för det mesta. Fast vi var två fiender när vi var små, men vem är inte de när man är 5 bast? Han är latare än en snigel, längre än mig, äter och gymmar. När han inte är på gymmet sitter han vid sin dator som han avgudar mer än mig. Konstig!
Han är väldigt snäll och trevlig mot alla han stöter på & även pratglad är han också! Och precis som alla andra syskon så ser jag såklart upp till honom. Han är ju där för mig om de är något och jag är där för honom även om jag bara är en barn rumpa i hans ögon. Nej men han gillar mig, hehe..
-
Du är den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback