15 - 10 sanningar om dig själv.

1. Kan inte äta mat om gafflen och kniven inte har samma form. (mönster)
2. Kan inte äta glass med stor sked, måste vara liten.
3. Jag har VG i träslöjd. Någon som vill ha ett bord fixat??
4. Sen 8an har jag inte suttit med någon annan än Samuel på spanska lektionerna. Vi håller ihop i vått och tort!!!
5. Jag går upp 06.56 på morgonen.
6. Jag är expert på att komma ihåg oviktiga saker medans allt viktigt glömmer jag.
7. Jag kan inte stå i köket. Fråga Almida, hon vet hur det slutar.. hahah
8. Om jag hade pengar skulle jag göra så alla människor kunde få åka gokart. Förbannat roligt!
9. Vill så innerligt pierca mig i tungan :(
10. Jag ska gifta mig med Liam när jag blir gammal :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback