13 - Planer inför sommaren 2012.

Jag ska vara på öland
Jag ska åka till stockholm med familjen + kusin.
Jag ska åka till Göteborg med Klaraaaa.
Jag ska se Lasse!!!
Jag ska gå värdelösa promenader med stephanie och prata om hur mycket vi vill att vanessa skulle varit med oss.
Jag ska sola & bada.
Jag ska spela minigolf på lundegård, givet.
Jag kommer vara pank med tanke på Gbg & stockholm.
Jag ska försöka få lite små jobb så jag kan dra in lite pengar.
Jag kommer umgås med fina vänner dagarna i ända.
Jag kommer ha panik tills jag får hem mitt brev om jag kom in på stagg eller inte.
Jag kommer även tänka på hur mycket jag kommer sakna klassen. Åhå.
Jag kommer vara så nervös inför gymnasiet så jag kommer ju bokstavligt kissa på mig.
Jag ska cykla från Alsterbro till Nybro.
Käka på zorbas med Stephanieee.
Japp, där har ni några planer inför sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback