Torsdag

Klockan är ställd på 05.35 och jag lär vara död vid den tiden men jag är ju en överlevare som sagt. Satt och filofiserade lite i min ensamhet förut medans jag väntade på att tiden skulle gå och då kom jag på att jag har ju förfan gått klart grundskolan?! Det är ju 10 år (om man räknar det där onödiga året då man gick i förskolan) som jag har gått i skolan. Känner mig verkligen som en överlevare nu alltså!!!
- - - - - -
Men nu till de lite seriösa. Imorgon. Kommer. Jag. Lipa. Ihjäl. Mig. Sen efter de ska min släkt komma och fika, (fira lilla mig!!!! hihi) Sen ska jag fira. fira och fira. Klassfesten är hos jockebocke och sedan får vi se vart denna lilla hålan leder oss. Vi hörs på lördag mina nära och kära. ♥
Detta är min kompis Annie XD<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback