Och jag tror, att när vi går genom tiden, att allt det bästa inte hänt än.

- - - - -
Åh, finaste bikinin som någonsin kommer att äga rum i min gaderob. Förstår inte varför alla tjejer dras till Usas färger, det är väl något med dom antagligen! Nu borde jag egentligen packa men kände att uppdater er vorre roligare. Ska nämligen till Öland imorgon med klassen och sova över på Ekerum. Hoppas de blir lyckat för detta lär bli det sista vi gör tillsammans. Kommer sakna er så mycket som jag älskar köttbullar. Och de är jävligt mycket kan jag lova.
Det spelar ingenroll hur mycket jag skriver att jag älskar er för alla kommer ändå bara tycka det är någon töntig grej som man gör när man slutar 9an. Men jag älskar er faktiskt, allihop.
Jag har delat varenda dag med er, varje liten ynka minut i 3 år och nu ska vi sluta ses. Och när dagen är framme ska vi önska varandra lycka till, vi ska krama varandra tills vi får ont i armarna.
Vi kommer aldrig mer kunna skratta åt marcus när han skämmer ut sig. Vi kommer aldrig mer säga till Ardita att sluta skrika. Vi kommer aldrig mer kunna sitta och vänta på Mevlana när hon alltid är den sista vid matbordet. Vi kommer aldrig mer skratta åt Hannes för hans klockrena kommentarer på lektionerna.
Behövde skriva av mig ikväääll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback