KAN NÅGON HÄR I VÄRLDEN TA MIG TILL ÖLAND?!

Jag vill ha kvällarna, köpingsvik, havet, människorna, det goa folket som äger husvagnar och få se solen gassa på alla dessa stekare. Men nejnej, ebba ska vara här i nybro denna kväll. Åh :(
Nej men ikväll spenderar jag faktiskt kvällen med Cajsabajsa och Annelie. Sprida lite planer och mysa lite, yesbox! Är så lycklig att jag kan få sova längre än åtta imorgon. Hehehe <3 BTW. Jag var i ett stall idag med min kusin Jossan, det var år och dagar sen jag var i ett. Jag vill ju inte skriva att jag är livets häst tjej men hästarna är så fina och jag blir verkligen skit glad när man får sköta om dom. Hehe sant! Men jaja, nu ska jag snacka vidare med klara innan jag ska ge mig iväg till Annelie. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback