Gårdagen i text och bilder

Gårdagen var väldigt fin. Jag fick stipendium för särskilda framsteg, en god kamrat och stora arbetsinsatser. Jag var så himlahimla glad för jag var helt insatt på att jag inte skulle få något eftersom det finns 30 tals elever med bättre betyg än mig. Men eftersom jag hade kämpat så mycket så lönade det sig i slut ändan. Men det bästa av allt var att min pappa som satt längst bak fällde någon tår och hela min klass reste sig upp i kyrkan och applåderade åt mig. Fan vad ni är fina ♥
Vi sprang ut och kramade om varandra och sa hejdå. Släkten väntade här hemma med tårta, glass och smörgås. Klassfesten började runt 5 hemma hos jocke och sen gick vi alla ner till parken. Vi var där hela kvällen och sen började vi alla splittras. Träffade nytt folk och även gamla favoriter.
- - - - - - - - - - - - - - - -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback