Feels like a lifetime ago;

Saaaaaknar dessa tider, dom var fina dom!
 
Gårdagen slutade med att Stephanie och Vanessa sov här, rätt mysigt faktiskt. Dock inte lika mysigt när jag var tvungen att klipa upp vid halv 8, lite mer än död.. Men överlevde och var hemma vid 12 tiden då dessa brudar fortfarande var kvar.
Annars har jag inte gjort så fruktansvärt mycket. Simon hämtade kebab till mig och honom, väntade på att annie skulle sluta jobba medans jag kollade på skilda världar. Hon var här och spelade upp mitt batteri på iphonen och sen snackades de om dagarna som gått pga vi inte setts sen förra veckan. Men nehe, nu ska jag dra mig mot sängen så man är på topp imorgon också. Puss!
PS!!! påminn mig att jag måste träna, usch vad dålig jag har varit på de dom senaste veckorna, fy på mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback