Brännboll, Annies och min förening; BIF

Jag vill ju inte vara den som är den men detta sommar väder duger inte, vem vill ha gråa moln? och när solen väl är framme så hinner man inte byta om till bikini förens molnen dyker upp.

Nej men en kväll som denna så knöt annie och jag våra kloka huvven ihop och kom på iden att vi ska ha en förening!!! Ingen av oss har varit på gymmet på länge och vi vill träna något kul mer än bara maskinerna på gymmet så vi ska starta brännboll!! BIF heter vi, BRÄNNBOLLENS IF. Om nu någon skulle vilja vara med oss så kommer vi snart komma med ett schema som vi ska köra. Det är annie och jag än så länge men vi ska snart hitta fler medlemmar, återkommer om detta! (vi ska spela utanför annies hus, hoppas ni vet vart de ligger)
 

Kommentarer
Postat av: inte cajan iaf

hahahahahahahahahahahahah

2012-06-29 @ 10:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback