Bilder från veckan;

-
Dom tre dagarna som har gått under veckan har bjudit på lite smått och gott.
Fixade fram skor till skolavslutningen med Annie i måndags. Träffade Vickan i tisdags. Klara sov här inatt. Fick reda på att mitt slut betyg i bild var VG och jag kan inte ens måla en streckgubbe så det förvånar mig väldigt mycket. Har fått lämna in alla engelska böcker, ingen mer engelska i högstadiet ♥♥. Vandrat runt i Hanemåla med Klara och Annie.
-
Man känner verkligen nu i slutet att dagarna inte är sig lik ett dugg, vilket som är skönt! Taggar övernattning med klassen på Öland på tisdag och imorgon ska klasströjan på. Nu är sommarlovet inte långt bort men jag kan dock inte njuta förens den 6/7 men det är skit samma. Tagga sommarskola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback