19-20 JUNI

Tisdag: Cajsa och jag stack till willys på förmiddagen för att handla nudlar och kyckling. Vi lyckades jävligt bra vill jag tala om! Vi åkte med mamma till Ica på eftermiddagen för att handla mat tills på midsommar då det kommer ett gäng tjejer här och äter lite innan vi drar vidare :) Kvällen spenaderades i Hanemåla med Vanessa & Cajan och även lite för mycket chips och dipp! ;)
Onsdag (idag): Det var super fint väder idag på morgonen runt 8 och värmen har hållt i sig länge nu, tummen upp! Fixade lite mat till mig själv innan cajsa kom hem hit då vi skulle sola med lite godis och jordgubbar, mums! :) Kvällen spenderar jag ännu en gång i Hanemåla då våran lilla Vanne åker till stockholm imorgon och är där under midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback