+++

Han tror han vet hur hon funkar in och utan till.
Han tror att hon satt och stirrade in blicken i väggen samtidigt som håkan upprepade ''jag vet inte vem jag e, men jag vet att jag e din'' i 2 veckors tid. Medans hon i själva verket var och låg på en strand tusen mil ifrån honom och njöt av varenda liten stund hon fick. 
Han slutade att bry sig om det onödiga och skaffade en annan tjeja i hopp om att finna lyckan och kärleken. Han fann kärleken men tappade lyckan på vägen när han senare fick se tjejen som han kunde in och utan till bli kär på nytt i en annan pojke som luktade rosor och smak av jordgubbar. 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

tack snälla du :)

2012-06-26 @ 18:02:27
URL: http://bruuman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback