Helluuu världen :D

Nämen hallå där, nu är det jag som är här och spökar igen! Ebba har semester så det är tänkt att jag ska ta över den här bloggen en tid framöver! Skämt å sido, jag är bara här för att gästblogga lite men det fattar ni antagligen.. Ni anar inte hur länge Ebba har velat att jag ska blogga lite här åt henne! Heeeelt sanslöst! Men nu kan hon då inte tjata mer på mig när jag för en gångs skull gör som hon säger, så det så! Jistaness va jag använder utropstecken flitigt haha! NÅVÄL! Vet inte redigt vad jag ska skriva om, that's a bit of a situation.. Kan ju försöka få er flitiga läsare att följa mig lite mera! Ja va smart jag var! Då jag inte använder mig av sådana moderna ting som "blogg" och "twitters" så använder jag mig istället utav deviantArt, yup you got it right, deviantArt mina dammtussar och herrmapor! http://uniflower.deviantart.com/ där har ni mig! Där lägger jag upp den mesta av mina fotografiska konstverk, sprid gärna min konst men sno den ej! Sen kan ni ju, när vi ändå är igång, få min spotify-lista som jag uppdaterar med ojämna mellanrum! Svårt att hitta heter den, bara att klicka på namnet and there you'll have it! Bra va? Menar ju det! Det var allt för mig, nu ska ni få se massa bilder på en person, som betyder väldigt mycket för många här i vår värld.. be prepared... det är nämligen.. moi! Det kunde ni aldrig listat ut va? HEHE det var allt för mig för den här gången, gott nytt år föresten! Cheers! Love! Good bye! Hejdå! Bon voyage! Fuck off!


Åh va jag är snygg.. jaja, det var allt för den här gången görls, hejdå! :) /Samuel "shmuel" Novek, som jag heter, ja jag har facebook, bara adda mig, jag bits inte ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback