Tell me something sweet to get me by

Tjena! Sitter i soffan och camar med Samuel och gör lite fula miner. Annars så väntar jag på att Klara ska komma. Men får väl snart hoppa in i duschen och fixa till mig liteeeeeee.. Imorgon ska jag sova, sova och sova. Vilket som kommer leda till att jag inte kommer sova någonting när skolan börjar och det leder till att jag kommer vara jätte trött på lektionerna och det leder senare till att jag inte kommer förstå någonting för jag är så trött. Ni förstår, jag har redan räknat ur hur det kommer sluta om jag sover länge imorgon. Men det bryr jag mig inte om. Men nu ska jag hoppa in du duschen! TJO
____
Juste skulle skriva också att Samuel inte alls är seg och farlig. Han blev ledsen när jag skrev det innan så nu var jag tvungen att skriva det i ett inlägg för att bli förlåten. Men nu är det done, så hejdå igen.

Kommentarer
Postat av: rebecca :)

så söt du är :)

2012-01-08 @ 18:28:48
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback