Om du tog dig hit, kan du ta dig dit.

-
Hallihallå läsare. Idag har varit en helt vanlig tisdag i Ebba Davidssons liv. Jag har inget nytt att komma med förutom att jag vill ge killen/tjejen en rak höger som kom på att skola ska börja så tidigt på morgorna. Lite planer inför veckan är att jag ska fixa mitt musik arbete, åka till kalmar med Jossan på fredag och på lördag ska jag & släkten till bonde land för att fira lilla mormor. Nu ska jag slänga mig i sängen och sova tills det blir onsdag (haha, åh vad rolig jag är)

Kommentarer
Postat av: emma

svar; det ska vi nog kunna fixa! awi tack ebba :* kan inte annat än att säga detsamma! :D

2012-01-31 @ 22:05:33
URL: http://emmanystedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback