hejhopp

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov som ett litet barn!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Städade bland mitt smink.. :)

Det sista du sa högt: skrattade för mig själv... hahaha vadå forever alone :(

Det senaste någon sa till dig: ingenaning

Vad har du druckit idag: mjölk, äppeljuice, vatten

Vad var det senaste du åt: potatis, sås och kött

Vad var det senaste du köpte: chips & cola

Vad är det för färg på din ytterdörr: grååååå

Vad är det för väder hos dig nu: snö-väder

Godaste glassmaken: Chocklad!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yes

Sover du tungt: Inte överdrivet :)

Drömmer du mardrömmar: Njaa, inte så ofta

Favoritklädsel: Mjukisbyxor och en stor tjock tröja♥

Favoritlåt just nu: ''Tröjan du hatar''

Vad ser du om du tittar till höger: Min tv

Vad gör dig glad just nu: Att det snart är helg igen, haha

Vad ska du göra härnäst: duscha

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Helt okej, inte över glad och inte ledsen ;)

Favoritgodis: chocklad

Kläder just nu: t-shirt & mjukisbyxor

Sommarplaner: Inte kommit dit än, men just nu är det; Lars winnerbäck, kompisar, bada & sola, njuuuuta (hoppas på sommarjobb också!)

Hur många kuddar sover du med: 2

Morgon eller nattmänniska: Lutar mest åt nattmänniska, hehe

Vad är viktigast för dig: Familjen/släkten/vännerna och Ellie♥
Är du kittlig: Haha ja

Snarkar du: Ja ibland

Stjärntecken: vädur

Äckligaste insekten: tvestjärt

Längtar du mest efter just nu: En dusch och sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback