För alla gånger som vi dansat och sjungit med fast ingen kan och aldrig låtsats bara chansat.

Orkar inte blogga men jag gör det iallafall, för jag är brutalt snäll.
Idag sov jag länge tills min snälla pappa kom och väckte mig. (Finns fler snälla i denna familj än mig förstår ni) Har inte gjort ett smack, gått runt i min overall och bara tyckt jag varit cool. Har även gett mig på att läsa min instruktionsbok till kameran. Vilket jag lyckades bra med efter någon timme! Surar också lite för att säsong 5 av skilda värdlar inte kommer ut förens om en månad, vad är det för grej? Serien är jätte gammal och så kan dom inte få fram den förens om en månad? Fy vad dåligt! Ikväll befinner jag mig i hanemåla hos lilla Vani. Ha en fin lördag!
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback