Du ljög fan bättre än delfinerna simmar

_______________
''Finner knappt ord för dig ibland. Hur det känns som du ljög mig rätt upp i ansiktet samtidigt som jag känner att du menade en liten del av allt. Jag brukar ofta tänka på dig när jag behöver hjälp, att du lämnade alla svar i mitt huvud. Jag ser dig framför mig svara på allt som är krångligt. Det glädjer mig lite grann för plötsligt känns det lite lättare även om jag svär högt om dig inför mina vänner. Jag hatar dig inte, nej det gör jag inte. Jag är besviken på dig när du förstorade mina förhoppningar om oss när du sedan lämnade mig ensam i det kalla. Jag kan inte hata någon som jag alltid tyckt så mycket om, som jag har sett upp till. Om du skulle läsa detta skulle du få en chock, för jag berättade aldrig hur mycket jag tyckte om dig. Jag är förbannad på mig själv att jag aldrig vågade och nu är allt försent. Du gick vidare för längesen och jag funderar på vad jag gjorde för fel. Jag älskar dig, men bara i smyg.''   /Ebba.

Kommentarer
Postat av: Jonna Andersson

Grym text Ebba, du som skrivit?

Riktigt djup är den <3

2012-01-21 @ 21:40:28
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback