when the drugs don't work no more, you get high on life.

Hej hopp! Vad händer jao? Själv sitter jag och är lite deppig över att jag inte följde med min bror när han skulle till friskis. Men jag får väl ta tag i det nästa vecka!
-
Annars så sitter jag och längtar mig bort till sommaren då jag ska se Lars Winnerbäck!!! Sitter även och tänker på hur Håkans konsert var sjukligt fin. Skulle vilja göra om det igen faktiskt.
-
Idag har vi haft nationella och sen åkte vanessa, stephi och jag skridsko! Trodde det skulle vara skit tråkigt men det var rätt kul faktiskt, är så stolt att jag kunde åka fram där på isen ;) haha, förstår inte hur hockeyspelare kan åka så fort som dom gör! Det är helt omöjligt för mig :o
Nu ska jag hoppa in i duschen och imorgon efter skolan väntas en tur till kalmar med min kusin! :) Fint.
-

Kommentarer
Postat av: nicki

Det är bara att kämpa på Ebba! :D

2012-02-09 @ 21:20:55
URL: http://nixis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback