Freedom comes when you learn to let go.

-
Igår: Efter att annie och jag lämnade pizzerian hamnade vi hemma hos mig. Nicki hade även kommi hit! Käkade lite gott och kvällen bjöd på mycket i detta lilla hus. Annie och jag hade såååå roligt!!! Hahahaha, helt sjuk vad vi skrattade. Klä ut oss och ta fula kort, spilla ut vatten, skrattattacker, dansande, sjungande och simons roliga kompisar som var här och förfestade innan dom skulle vidare.
____________________________________________________________
Idag: Spenderat största delen i sängen med en film. Käkat chocklad och varit ganska glad över att de är lov! Senare idag ska jag träffa Stephanie och dra till mcd. Har inte mer planerat så vi får se vad som händer. Tjaarå!

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: de ska jag bli bättre på! tack för tipset :D

2012-02-18 @ 16:47:00
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback