cajan gurrasson

Eftersom min mänskliga kåmpis går igenom en mörk och svår tid så ska uppfylla hennes önskning med att muntra upp henne.
-
Cajsa är en busig tjej på 15 somrar. Hon bor några meter ifrån mig och har en sjö framför sitt hus. Det bästa hon vet är att åka utomlands och att spela innebandy (behöver inte ens nämna att hon tycker om att hänga med mig). Jag har känt henne sen jag var mini och gick på en liten skola vid namn transtorp. Vi gick på samma avdelning, falken<3 hahah! Det bästa med lilla cajsa är att hon alltid är så snäll och glad, hon smittar av sig! Behöver inte ens nämna orden (söt/snygg/fin/sexbomb/vacker/heting) för det vet varende jäkel så fort man bara tittar på kvinnan.
-
DU är värdefull. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw söt du är! och VACKRA bilder!! hah nej.

men tack ebba, du är så bra du! älskar dig min fina vän <33

2012-02-16 @ 18:39:41
Postat av: Maria en Norrlandsblogg

hej allt bra med er va gärna med i dagens blogg :)

2012-02-17 @ 11:31:19
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback