And I heard you're doing you, and you heard I'm doing better.

.
Måndag, igen. Dagen flöt på rätt bra om jag ska vara ärlig och jag fick äntligen veta att Handels programmet i Nybro ska finnas. Har gått och undrat i veckor om de kommer bli av eller inte, det kommer jag glädjas av väldigt länge!
På sista lektionen fick vi våra omdömen och det börjar gå rätt bra. Vilket gjorde att humöret blev ännu bättre! Nu ska jag snart dra vidare mot gymmet med Nicki, Simon och Annie. Hoppas ni har haft en bra måndag, puss.

Kommentarer
Postat av: ida asperud ♥ Me, Myself and I

Just nu har jag en liten "omröstning" på min blogg, om vilken outfit som är snyggast.

Skulle betyda grymt mycket om du bara slängde in en liten kommentar!

Kärlek och respekt till dig:*

2012-02-27 @ 20:14:12
URL: http://idasperud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback