''If you let me, here's what I'll do, I'll take care of you.''

Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg på hur förbannad och arg jag är på att jag ska få en visdomstand. Hur sjukt, jävla bajs ont det gör. Men jag låter bli, för det skulle bli så ointressant..
Idag har jag gjort mina nya omval och även varit en runda på gymmet. Försöker tränga bort tanken med att vi ska ha Nationella imorgon på morgonen. Fy. Min lärare talade om för alla i klassen; ''Ni ska vara utvilade och äta en stadig frukost så ni är redo på torsdag morgon!'' och vi bah; lol. Hahah nej men tyckte han va lite rolig för ingen av oss kommer göra de.. Hehe. Nu ska jag dricka vatten och tycka synd om mig själv. Hejdå med sig!
Ska mikra mig en panpizza bara för de.. Hehe. (så cool som man e)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback