turn me on


(bjuder på ecopics nu medans ebba är borta).

min helg:
fredag = var hos oliver som jag berättade i förra inlägget. så har inte så mycket mer att säga om fredagen :)
lördag = klev upp ganska tidigt för att packa och städa innan jag begav mig till nybro för att hämta upp vanda och sen därefter spela match mot rm/ssg och resultatet blev 4-0 till oss. helt galna var vi! går inte att beskriva hur glada vi blev. jag blev iallafall sjukt glad. och nu är andra platsen vår i serien, life is good!!!! 
följde med vanda och sov hemma hos henne och var vaken till ungefär 3 på natten tills jag plötsligt råkade somna... wooops...
söndag = vaknade hos vanda, och vid 11-tiden cyklade vi till madesjövallen för att vara med i en trekamp. jag var king, lovar ;) hahaha! nej okej, det kan jag inte påstå men det var inte så överdrivet tråkigt heller som jag hade trott. det dög, hade ju vanda där så det var ganska roligt ändå. efter trekampen åkte hälften i vårat lag och kollade på när nybro if spelade mot emmaboda och om jag ska vara helt ärlig så hejade jag på emmaboda ;) haha don't ask me why.
efter det åkte jag hem och sen kom oliver hit. (lyyycka) hm, efter det tog jag en dusch och nu sitter jag här... dunkar musik och smsar med världens bästa vanda. gotta go, see you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback