Ottilia is here!


Hejhopp!

Nu när Ebba är i Cypern har jag fått äran att blogga och jag är inte så speciell rolig av mig så jag får se vart den här gästbloggningen leder... Idag har jag iallafall varit med mina fina vänner och min fina pojkvän. Mys var det :) Hur har er fredag varit? Och förresten så kan jag inte lova er att jag kan blogga så mycket här på Ebbas blogg med tanke på att jag ska iväg i helgen och nästa vecka är det ganska fullt upp. Men jag ska försöka att hinna med både Ebbas blogg och min blogg. På tal om min blogg så kan ni väl ge den ett klick? [KLICKA]
Har ingenting mer att berätta nu men hoppas att ni har haft en fin fredag för det har jag haft och ha en bra helg! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback