onsdag 7/9

''Sista gången för allt.
Du är inte min. 
Och jag är inte någons.''
_______________________________________________________
Hej på er! inte skrivit på ett tag men det är för att jag inte har orkat och haft tid till att blogga. Men nu, nu jäklar :D Klara kom ju till mig igår och sov här. Vi gick till coop och köpte gräddfil till vår kära dipp och sen till donken och sen hem igen! Och skrattat de har vi, det är nog bara förnamnet ;) slocknade vid 12 tiden och sen upp vid halv 7 igen, de e gutt.. och när man vaknar öser det ju självklart ner massa regn. Och jag skulle ut med milton lille, tyckte så synd om honom när jag tvingade ut honom :( Men det klarnade iallafall upp och idag var ju skoljoggen, Vanessa, jag och stephanie skulle ju ha uppvärmningen för hela skolan. Fatta hur nervös jag var när alla stod där i badhus parken. Jäklar, men kul var det! Små sprang med Linda på rundan och sen stack jag hem med Cajan o Anniee. Förresten så var Annie här en stund, men inte så länge :) Mormor kom även, hehe hon är söt :D Men nu ska jag kolla på true talent, puss!
.
K: -Simon, hjälp mig med min tyska
S: Jag hade spanska.. 
K: Men vafan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback