One last ride



Chacha allihopa!


Okej, skoja bara. Det där lät jävligt fult. Jag vet :( Förlåt för det! 
Sämst update från mig nu när Ebba är borta, jag vet... Men hon kommer snart hem och då får ni tillbaks henne igen! Och dessutom har jag varit väldigt upptagen faktiskt.
Har sprungit skoljoggen på 11km och kom in på ungefär 1½ timme. Hahaha, aa... Inte lätt att vara värdelös ;) Sen följde Oliver med mig hem så uppdaterade varken Ebbas eller min blogg. Njuter av varje sekund då jag är med honom♥
Hur som helst, fredag imorgon... Asgutt! Tror det blir att gosa med Oliver hela dagen och sen kolla på Idol tillsammans med honom. (om jag nu lyckas med att få honom sittandes framför TV medan Idol pågår). Haha, önska mig lycka till ;) Ska iallafall plugga lite snart men känner att jag verkligen inte pallar det men måste man så måste man. Kanske hör av mig ikväll om jag kan/hinner blogga! :) Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback