helgen

Fredag: Först skolan, idrott sista lektionen och sedan vidare till skolan igen för att hämta Klara. Stack till stan för att köpa min present till min kusin och sen gick vi hem. När vi kom hem till mig kollade vi på Ps. i love you och sedan blev klockan halv 6 och vi gick till stan igen för att Klaras buss skulle gå. Hade även bestämt med Vickan att vi skulle ses och det gjorde vi! Jag har inte träffat henne på hur länge som helst?! Så det var as kul :D Gick till donken och fulade oss. Gick vidare till stan och fulade oss ännu mer där. Hahahha, vi är fula. AAAA de är vi.
-

.

Lördag: Igår var det kalas på öland, pappa och jag åkte dit med Henke och Agnes för mamma och Simon skulle icke med! Innan vi åkte så svängde vi förbi modehuset och nu har jag en go höstjacka som jag är kär i. När vi kom fram fick vi mycket god mat och go-fika! Lärde även hela släkten vad LOL och ROFLMAO betyder. Hahah ajaja säger jag bara.. ;) Badade i havet med Julia också, lite galet såhär i september men det var faktiskt inte alls lika kallt som jag trodde det skulle vara. Här kommer iallafall bilder från igår! :D
-













hahahahahahahah! mucho söto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback