För vi lever alla med känslan att falla

Skolan idag var ju helt okej, hade håltimma där vi pluggade och hade oss. Gick hem med cajsa och sen var Almida här i några timmar. Hahah, stackarn var helt slut sen hon hade sovit i vindskydd. HAHA! Fixade även klart väskan så nu är allt med hoppas jag! :D Pratade precis med simon också, herregud vad jag skrattade åt honom.. Han är ju helt sjuk den grabben :D Men rolig! Men nu till något annat, Ottilia gardhem ska blogga lite åt mig medans jag är borta så lite update kommer ni nog att få, bra va? Mucho bra! Men nu ska jag sova, hörs om en vecka finisar :D:D
-
Bild sen 2006 - kreta

Kommentarer
Postat av: jonna

sv: har du sett dig själv ebba? för där snackar vi söt om något! <3

2011-09-15 @ 23:33:39
URL: http://jjonnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback