Lista

  • Dag 01 – En nytagen bild + 10 sanningar
  • Dag 02 – Favorit film
  • Dag 03 – Mina föräldrar
  • Dag 04 – Vad är kärlek?
  • Dag 05 – En bild jag inte kan sluta skratta till
  • Dag 06 – Min dag
  • Dag 07 – Min favoritplats
  • Dag 08 – Ett ögonblick
  • Dag 09 – Mina syskon och fakta om hon/han
  • Dag 10 – Mina favorit artister
  • Dag 11 – Gammal och ny bild på mig
  • Dag 12 – Bild på en tid jag saknar
  • Dag 13 – Den här veckan
  • Dag 14 – Min outfit idag
  • Dag 15 – Mina drömmar
  • Dag 16 – Min första kyss
  • Dag 17 – Mitt favoritminne
  • Dag 18 – Favorit citat
  • Dag 19 – Detta ångrar jag
  • Dag 20 – Den här månaden
  • Dag 21 – Ett annat ögonblick
  • Dag 22 – En låt för mig som är sorglig
  • Dag 23 – Detta får mig att bli glad
  • Dag 24 – Det här får mig att gråta
  • Dag 25 - 5 favorit låtar
  • Dag 26 - Min profilbild på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback