Lite sånt här.

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Haha, ibland så ;)
Skrika: Nae
Sova: Varje natt
Ha ångest: Det händer
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: nej
Drömma mardrömmar: nej
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: nej
Klä dig i svart: brukar hända ja :D
Gå till kyrkan: nej
Ljuga: nej
Hata folk: Haha, nej
Lita på folk: ja


VEM:

 

Saknar du: vickan
Kysste dig sist: en sötis
Kramade du sist: tami
Skrek du på sist: min bror
Sårade dig sist: -
Gjorde dig riktigt glad senast: vani o stefania
Vem skickade det tionde sms:et till dig och vad stog det: ’’Det var faktiskt kul :)’’ – simon
Ringde dig senast: almiiis

 

HAR DU:

 

För många vänner: kan man ha det?
Någon skada: nej
Färgat håret: ja
Brutit några ben: nej
Några piercings: bara öronen :)
Egen dator: ja
Bra självförtroende: jodå
Sagt jag älskar dig till någon idag: ne
Varit kär: ja :)
Lämnat landet: yes
Tuttat eld på nått: nej
Gjort något olagligt: ja



HUR:

 

Går du: normalt, tror jag? haha..
Svarar du i telefonen: ’’hej re e ebba’’ - helt retard jag vet
Fördriver du tiden: olika, mest datorn kanske
Mycket pengar har du: nja.. inte jätte mycket
Ofta diskar du: för hand? -aldrig
Ofta städar du: små plockar i rummet varje dag
Många stör du dig på: inte jätte många!



TROR DU:

 

Att du kommer bli något: Jag kommer ju iallafall inte bli någon kändis!
På gud: nej
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: jo någon borde det ju finnas
På ett liv efter detta: inte en aning! Inget jag funderar på dagligen
Att fiskar kan tänka: jo, fast lite smått tröga är dom nog allt.
Att du kommer leva länge: det hoppas jag :)



SAKER OM DIG SJÄLV

 

1. Är du singel?: ja
2. Är du lycklig?: Lite :D
3. Är du uttråkad?: nej
4. Är du ledsen?: nej :)
5. Är du italienare?: nej
6. Är du cool?: får jag säga de själv så är jag as ball!
7. Är du från Irland?: nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Ja



SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

 

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja!
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom: Ja
5. Kysst någon under dom två senaste veckorna: Nej
6. Är du kär?: Nej
7. Vill du gifta dig när du blir stor?: Kanske :)



TVÅ ALTERNATIV

 

1. Bilddagboken eller lunar?: Inget
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola ♥
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Båda :)
7. Dag eller natt?: Båda
8. Msn eller mobil?: Mobil



"HAR DU NÅNSIN..."

 

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: haha nej, har aldrig försökt heller :)
2. Brutit nåt?: nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja
6. Ätit en hel tårta?: Nej
7. Gråtit när ett djur dött?: Ja
8. Velat försvinna?: Nej



SENASTE

 

1. Telefonsamtalet du gjorde: simon
2. Telefonsamtalet du fick: från almida
3. Personen du var med: annie
4. Roligaste grejen som hänt: När jag var hos vani med stephi i fredags :)
5. Personen du smsade: annie
6. Du skrev till på facebook: annie
7. Du kommenterade: tamaras bild på fb ;)
8. Du tillbringade natten med: alone
9. Du kramade: tami
10. Sängen du låg i om inte din egen: vanessas :)

 


Kommentarer
Postat av: timon

hhaah hur svarar du i telefon, fuck off! ;)

2011-10-24 @ 14:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback