How do you say goodbye when you've hardly said hello

Ångrar mig med den dära listan, kände att jag inte ville göra den sen :) Men iallafall, måndag idag ju! Rätt okej, skolan flöt på bra. Kom och duschade stack in till Almida när jag gjorde min svenska. Hehe. Gick ut med Milton och Almida, snackade lite skit med henne och nu sitter jag här :) Poppade popcorn och ska snart se skilda världar och sen vid 9 är det 2 and half men. Kan inte bli så mycket bättre :D
-

Detta är julia, det är synd om henne. För hon är så jobbig och konstig men hon vet inte om det själv, stackare!! Men ni behöver inte vara oroliga, jag tar hand om henne!!

Kommentarer
Postat av: timon

hahahah idiotjävel! det är inte lätt när det är svårt! tur att du är likadan så jag inte är helt forever alone! ;)

2011-10-25 @ 10:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback