En Nytagen Bild + 10 Sanningar




1. Jag vill helst äta glass med små skedar för då tar det längre tid att äta upp glassen.
2. När jag var liten ville jag alltid nynna låtar med mormor i telefonen och så skulle hon gissa vilken låt det var. Haha ;)
3. Jag har CYKLAT till fröseke.
4. Jag tycker väldigt mycket om min familj/släkt/vänner.
5. Om jag har hittat en väldigt bra bok så kan jag sitta och läsa den hur länge som helst.
6. Jag tycker det är mysigt att slänga sig i en hög med snö och sedan kolla upp mot stjärnorna, hehe.
7. Jag tycker det är fint när folk skriver korta kärleks texter/noveller.
8. Jag skulle mer än väldigt gärna bli ägare till en iphone 4..
9. Jag är en godisgris.
10. Jag avgudar min kamera.

Kommentarer
Postat av: matilda

så himla söt! :)

2011-10-31 @ 23:13:52
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback