du får vingar att växa och snart kan jag flyga högt över molnen

Bloggningen har verkligen varit sämst från min sida. Tappat suget lite om bloggen. Men det har jag gjort förut men den överlever! Men nu kör vi iallafall! Skolan idag var så jobbig mot slutet så jag visste inte vad jag skulle ta vägen, satt och kastade suddi på stephanie som var lika trött hon. Hahah vi är fula. Slapp förresten matte lektionen pga en framtidsmässa, var lite kul att träffa folk jag inte sett på hur länge som helst :) Hade utvecklingsamtal också idag, segt.. Gick till Annie vid 7 och kom hem vid 9, prövade kläder & kollade på ''sol, fest & oroliga föräldrar'', stack hem och duschade och nu sitter jag här vilket jag icke borde! Så därför säger jag godnatt :* Taggar fredag imorgon och en veckas lov. Känns rätt okej, kanske lite mer än okej ;)
-
Puss på dig min kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback