alsterbro

-
Fredag: Kom hem från polen och sov ingenting när jag kom hem, var pigg som ett lekande barn. Haha! Efter klara hade slutat åkte vi hem med bussen och köpte godis på coop. På kvällen hängde vi i alsterbro och fulade oss? Hahahaha, vi är konstiga. Efter vi hade kommit hem kollade vi på en halv film och sen somnade vi tidigt.
Lördag: Vaknade tidigt, åt frukost, gick ut och tog kort och sedan gick vi ut med klaras grannes häst?! Haha, så söt! :) Lilla pontus! På kvällen var vi några stycken hos Matilda och blev rätt många skrattattacker där, roligt var det. :) Efter vi kom hem somnade vi. 

Söndag:
Vaknade av att klara säger att jag måste vakna, dumma unge. Vi fixade till oss lite och sen var jag hemma vid halv 12 tiden i nybro. Har varit hos vanessa sen halv 4 till halv 8, pluggade faktiskt. Rätt duktigt! Och inatt är det den första natten sen i tisdag jag sover i min egna säng, sköönt♥ Har massa plugg att ta itu med när jag kommer hem imorgon, orkar inte, vill inte. Vill tillbaka till cypern och sola :( Och varför inte lite joga? Hahaha, aldrig mer i hela mitt liv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback