‎"With all your lies, you're still very lovable"

Idag kom jag hem från en helg hos mormor & morfar. Hade ingen lust att åka därifrån, men måste man så måste man väl. :) Har haft en väldigt trevlig helg där med Agnes min kusin. En hel del skratt har de blivit men även pepparkaksbak! När jag kom hem skulle jag gått med Annie på julskyltningen men det regnade och blåste fruktansvärt så vi hoppade det. Nu ikväll har mamma, jag & pappa kollat på copycat singers och käkat lussebullar, peppakakor, skumtomtar och även klementiner. Väldigt mysigt :D Nu ska jag snart sova för imorgon väntas en ny vecka i skolan. Hade gärnat vatt en vecka till på willys, det var faktiskt rätt roligt!
Btw, ser ni min nya header? Annars tryck 'F5'
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback