Konsten att släppa taget om något som aldrig var mitt.

Tjenare mannen! Var som sagt i kalmar igår med klara och sedan sov jag i alsterbro, vilket som inte var bestämt men nu är jag hemma :) Kom hem redan vid halv 9 idag på morgonen och sov till halv 12, känns som ryggen är lite bättre idag vilket jag är glad för. Vid halv 4 ska jag sticka bort till jossan och sen ska vi iväg och simma några längder. Sen har jag inga planer men något jag ska göra nu är iallafall att plugga. Har jäkligt mycket till nästa vecka så om jag inte sätter igång nu är jag rätt körd nästa vecka. KUl, skit KUL.
-

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

shiit vad sööt!<33

2011-11-02 @ 20:11:05
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback