how to love

Jag har verkligen ingenting att skriva om, det blir tråkigt! Men som alla gånger; Jag ska göra mitt bästa! Skolan idag gick finfint. Annie har varit hos mig ikväll och gjort små flätor i hela hååååret. Dock är dom borta nu, hihi hoho. Imorgon på morgonen ska vi till åkrahäll för att höra på en föreläsning, allstå inga lektioner!!! Känns jävligt bra. Nu ska jag sova så jag inte är som en zombie när jag vaknar imorgon. Men jag lär vara det ändå så vad spelar det för roll egentligen..........Godnatt :*
-
-
För det är ju jobbigt att vara brun när man ha kommit hem från en utomlands semester. Jätte, jätte jobbigt att vara brun. Skulle ju aldrig vilja vara sådär igen, nejnej tro inte det. Snälla läsare känn ingen ironi i detta. Gör inte det. För här talar vi alltid sanning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback