Dag 13 – Den här veckan

Får väl berätta om denna veckan för har inga planer för nästa.
Måndag: Skolan, komma hem och plugga på engelskan var mest den dagen gick ut på.
Tisdag: Skolan först sen hela kvällen var jag hos en släktning med min mamma och moster och åt gott!
Onsdag: Skolan, satt på folkan med simon rätt länge, var med almida och sen gick jag hem till annie.
Torsdag: Idag alltså! Skolan, åt/fixade mig hos almida, var på öppet hus i åkrahäll.
Fredag: Skolan och vara med ett gäng på kvällen, äta tacos & umgås. Bilder lär komma!
Lördag: Vara glad över att de är lördag, sova länge och vara med vani o stefan.
Söndag: Deppa över att de är skola dagen efter och så ska vi nog få lite plugg gjort också.

.

Kommentarer
Postat av: rebecca :)

du är så söööööt ebba!<3

2011-11-11 @ 15:37:05
URL: http://reebeccaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback