Dag 06 – Min dag

Vaknade vid halv 1 vilket som inte var jätte bra men jag har lov sååå atteeeeh!! ;) haha. Började att ringa stefania och fråga vilken tid vi skulle till willys, sen städade jag mitt rum och fixade sen frukost och glodde på tv. Gick och mötte stephi vid kyrkan och sen till skolan för att hämta min parolapp. Tackar gud för att teddy (vaktmästare,haha) cyklade förbi skolan och kunde öppna mitt skåp för jag hade ingen nyckel dit för en viss simon davidsson hade tagit min nyckel.. Haha, nä men sen gick vi vidare till willys och skulle kolla om det var en plats ledig men då skulle vi tydligen prata med en kille som hade hand om paro och han jobbade inte idag och då blev vi förbannade och gick hem. Hahaha, nä men vi ska dit imorgon igen och fråga! Kom hem och en timme senare käkade jag, camade med Annie gjorde jag också! Sen vid 7 tiden säger stephi att vi ska till Vanessa & Tiana och så då cyklade vi dit. Tog ju ett tag att komma dit pga att vi stod och väntade på olika ställen på varandra. Hahaha, men när vi kom fram så var käkade vi äppel paj och sen runt 9 drog vi hem! Sitter nu här med en skål med popcorn brevid mig och ska snart kolla på skilda världar. HEJDÅ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback