lista

Namn: Ebba
Piercingar: öronen
Tatueringar: nej :)
Längd: 169
Hårfärg: blond
Önskar du att du bodde någon annanstans: utomlands isf!  
Vilket shampoo använder du: det som finns hemma ;)
Vilken parfym använder du: olika
Vad är du rädd för: olika
Gillar du Berg-och-Dalbana: både ja & nej (a)

SENASTE
Film du hyrde: sjukt längesen!
Film du köpte: inte en aning 
Låten du lyssnade på: Lars Winnerbäck – Stockholms kyss
Låten du hade på hjärnan: elegi - lasse
Låten du laddade ner: veronica maggios album tror jag.
Personen du ringde: simon
TV program du tittade på: Jims värld
Personen du tänkte på: vanessa, haha :D

FAVORIT
Mat: kötbullar eller kina mat!
Låt: jag har nog 1000 favoriter
Sak att göra: göra saker som får mig att må bra! :)
Sport: typ ingen, men om sverige spelar så är fotboll helt okej!
Dryck: Cocacola eller ice tea
Kläder: mjukisbyxor
Film: the last song
Bil: BMW


SENASTE
Bok du läste: 'en gång'
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: när jag fyllde år, var av några i släkten ;) 
Personen du fick sms av: mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i lördags


ÖVRIGT
Vad har du gjort idag: sovit, kollat tv, suttit vid dator, tagit kort, duschat
Var det kul: näää  
Hur tidigt stiger du upp: 10 i 7 tyvärr
Gillar du att slåss: vinner jag så! :D
Vad ska du göra ikväll: sova♥

Är du seriös: beror på vad det handlar om, men oftast inte
Vad är du allergisk mot: dåliga dagar ;)
Var har du ont: min hals!!!
Använder du hårspray: någon gång ibland.

Kan du stå på händer: om vattnet räknas! ;) 

Favorit serie: 2 and half men, that 70s show

ÖVRIGT MER
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: yes sir
Är du glad nu: inte överdrivet (a)
Var du glad igår: nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ja
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: sveriges huvudstad
Göteborg är: sjukt kul när man är på liseberg
Kan du sjunga: alla kan väl sjunga men om det låter bra är en annan sak :D
Mer värt än guld: familjen & vännerna
Spaghetti eller makaroner: båda
Ett land jag helst vill besöka: cypern
Ska bli skoj: att få sommarlov
Ska inte bli skoj: att ha prov nästa vecka.. 
Sparar till: inget speciellt
Väntar på: Bättre tider.. haha nädå
Pålägg som gäller: ost
Dagens dryck: cooola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback