fredag - lördag

fredag: igår efter skolan var annie en liten stund här hos mig, vi gjorde knappt någonting satt vid datorn och lyssnade på lite musik. vid 4 tiden skulle jag vara på stationen och möta upp vickan för att sedan åka till alsterbro. vi kom fram och sedan kom klara till oss och sedan blev klockan halv 7. då skulle vi till folketshus & glo på abros 9 när dom hade musikcafé. var jätte bra & kul var det också för den delen! blev en jädrans mycket skratt & glädje tårar. på kvällen var vi lite var stans, umgicks med lite folk oså. tackar alla för kvällen som var inblandade! :)

lördag: var både vickan, klara & jag jätte trötta och vi hann inte göra någonting innan klockan slog ett och klara skulle hem. efter att klara hade åkt så gick vickan o jag ut och solade i någon timme och sen gick vi ner till sjön. va rätt skönt o ligga på bryggen där nere :D vid 4 tiden kom pappa o hämtade mig och sen dess har jag inte hunnit allt för mycket, ätit, lagt in bilder på datorn. och ikväll får vi se om det blir ut och gå en runda med annie eller inte, vi får se vad som händer :D men nu hade jag iallafall tänkt att bomba ett inlägg med bara bilder! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback