För en tid som bara går och aldrig kommer igen

Har för mycket att berätta men jag har inte någon tid till att ta upp allt just nu. 

Skolan rullade på, var faktiskt kul. Efter skolan satt jag, annie & adam i folkan och väntade på simon. Dock skulle jag plugga men det sket sig ju. Aldrig mer ska jag plugga när jag är med dom.. Johan kom iaf ett tag också, stack till willys sen och köpte en capitchino. Satan i gatan så gott eller? Men klockan blev halv 5 och annie och jag drog hemåt. Pluggade på so:n och svenskan och jag är nästan klart, de är lycka kan jag tala om! På kvällen gick annie och jag ut med milton en runda, tog lite kort som jag kan dela med mig av i slutet av inlägget. Här tog min dag/kväll slut så bäst jag avlutar här jag med. Hoppas ni hade en fin kväll. Godnatt!






'' Ebba!! ta närbild och låtsas som om du har varit på safari. HAHAHA ''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback