27/5

skolan var toppen, började med tennis på idrotten. det var kul men gick väldigt dåligt för vanessa, stephi & mig.. vi tre fick vara på ena sidan medans arek själv fick ha en hel för sig själv och vi förlorar mot honom.. hur bra på en skala till 1 - 10 är man då egentligen? hahaha, fan vad dåliga :( och jag kan tala om att jag blev godkänd på spanska provet!!!!! vadå happy???!? :D efter skolan umgicks jag lite med dom coola killarna, adam, simon & johan. sen stack jag till hanemåla till vanessa där stephi var och sedan gick vi till donken för att träffa tami & lidija. på kvällen var annie och jag ute och gick, konstiga runda blev det! men nu är jag iallafall varit hemma ett par timmar och nu börjar jag bli riktigt trött så bäst jag slänger mig i sängen. hoppas ni fick en bra fredag! pussssss & godnatt mina små läsare ;)



weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback