tja på er

Kan inte fatta att det snart är sommarlov,
Kan inte fatta att friheten börjar på torsdag,
Kan inte fatta att jag kan få sova hur länge jag vill i 2 månader. -LYCKA.



Ikväll har jag iallafall haft 2 söta brudar på besök. Ser ut som vanligt när dom har gått hem. förfärligt. Gick ändå rätt bra för att vara vi, vi tappade bara ett glas på golvet så det gick i tusen bitar och tappade en bunke popcorn.
Och idag så har vi förresten kört spinning o ett medelpass på friskis. JÄVLAR VILKEN TRÄNINGSVÄRK JAG HAR! Kan knappt gå och vi som ska spela laser game imorgon.. det kommer ju inte sluta bra om jag säger så. Men det skiter jag i, för nu jävlar ska vi ha kul! :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback