tisdag - onsdag

Tisdag: skolan var bra, sov hos vanessa från tisdag natt till onsdag morgon med stephanie. på kvällen kom adam o simon till oss. skulle överraska simon eftersom han fyller år näsa vecka, dock vet jag inte hur glad han blev på en skala till 1 - 10 när han fick en meny på mc och en liten bakelse som jag la ner lite jobb på. HAHAH! men vadå... tanken som räknas ;)

Onsdag: skolan var bara bra! från halv 9 på morgonen till kvart över 10 på kvällen, jävlans asså! toppen dag faktiskt, ville inte att kvällen skulle ta slut eftersom det var så otroligt kul! dock gav jag min kära kamera till adam & johan som knappt aldrig hållt i en kamera ens. men några bra bilder blev det faktiskt. :) ska slänga upp ett par nu tror jag faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback