en helg i alsterbro.

fredag: annie sov hos mig från torsdags natten och sedan åkte vi till alsterbro för att träffa klara i folkets hus. vi kollade runt o dansade även runt midsommar stången som var riktig kul, haha! senare åkte vi hem till klara där vi fick huset för oss själv, annie fixade köttet, jag fixade pommesen och klara... ja hon gjorde det hon var bra på.. hon käkade godis. under kvällen/natten var vi vid sjön med lite folk och det var helt okej, rätt trevligt. kvällen slutade utanför coop med erik & ludde. där vi hade riktigt kul! sedan slocknade vi alla 3 i en husvagn. mys!

dock hade jag inte med mig min kamera till sjön, men klara hade med sig sin som hon plockade fram mot slutet ;)












Lördag: vaknade vid 11 tiden, på dagen gjorde vi inte överdrivet mycket. satte oss i soffan o glodde på några andra avenyn avsnitt och spelade kort. sedan kom erik & kim till oss, satte oss i husvagnen där vi kollade på lite film och spelade en jädrans massa kortspel. satt där ett par timmar och efter dom hade stuckit så gick vi och la oss.


tack till annie & klara som jag hade en bra helg med massa skratt! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback